Oferta pozycjonowania strony
Zapraszamy do zapoznania się z działaniami jakie podejmujemy w ramach pozycjonowania strony. Pierwsze dwa punkty są raczej przygotowaniem do właściwych działań, jednak są one bardzo istotne: audyt - jeżeli strona była już wcześniej pozycjonowana, słowa - warto się dobrze zastanowić nad nimi, bo niekiedy nie warto wybierać zbyt trudnych fraz na początek.
Wprowadziliśmy też do naszej oferty usługę pozycjonowania lokalnego. Dzięki tej usłudze strona będzie widoczna (wraz z danymi adresowymi) w wynikach organicznych dla zapytań lokalnych (słowo kluczowe + miejscowość).
Audyt SEO
Na tym etapie przeprowadzam analizę i badam elementy wpływające na pozycję strony w wyszukiwarce Google. Wchodzi w analiza struktury strony i nawigacji oraz optymalizacja strony pod katem słów kluczowych, następnie analiza linków prowadzących do strony. Więcej informacji można znaleźć w dziale Audyt SEO. Audyt obejmuje też analizę potencjalnych słów kluczowych.
Słowa kluczowe
Dobór odpowiednich słów kluczowych ma istotne znaczenie w trakcie procesu pozycjonowania. Słowa zbyt ogólne wymagają dużego nakładu pracy i środków finansowych, zbyt szczegółowe mogą nie zapewnić pożądanej ilości wejść na stronę. Wybór słów kluczowych powinien uwględniać możliwości finansowe oraz ilość miesięcznych wyszukań jakich Państwo oczekują.
Optymalizacja strony
Kolejnym etapem jest optymalizacja treści i struktury strony oraz kodu html pod kątem użytkowników i wyszukiwarek. Dotyczy głównie w jaki sposób Państwa strona będzie prezentować się użytkownikom (usability), jakie treści (obrazy) będzie można na niej znaleźć. Drugim elementem jest sposób widzenia tej strony przez boty wyszukiwarek. Te dwa punkty nie zawsze są ze sobą zbierzne i czasem trzeba wybrać istotniejszą dla nas wartość.
Linkowanie
Jeden z najważniejszych elementów pozycjonowania strony. Generalnie im więcej linków z innych serwisów prowadzi do pozycjonowanej strony tym wyżej w wynikach się ona znajduje. Największą wartość mają linki z dobrej jakości stron, natomiast linkowanie ze słabej jakości stron może prowadzić do nakładania różnego rodzaju kar ze strony Google. Długofalowo warto skupiać się na pozyskiwaniu linków dobrej jakości.
Raportowanie
Ostatnim etapem jest przekazywanie informacji o aktualnej pozycji strony na określone słowa kluczowe. Pozycja strony może ulegać wahanią w ciągu miesiąca, ważne jest więc ustalenie w jaki sposób określa się miejsce w wynikach wyszukiwania.
Wynagrodzenie
Rozliczam się za wykonaną pracę a nie za osiągnięcie określonych pozycji. Wynagrodzenie uzależniam od trudności słów kluczowych oraz siły konkurencji.