Analiza pozycjonowania

Audyt SEO to usługa, która ma na celu analizę sposobu pozycjonowania strony. Usługa ta jest kierowana do osób lub firm, które zleciły pozycjonowanie i chcą się dowiedzieć w jaki sposób jest to realizowane. Najczęściej taki audyt jest zlecany kiedy efekty działań SEO są niezadowalające lub strona wpadła w filtr.

Zlecając audyt w takim momencie marnujemy sporo czasu, warto go przeprowadzić wcześniej a najlepiej cyklicznie. Mamy wtedy możliwość zareagowania z wyprzedzeniem co skrócić czas poprawy błędów i pozwoli uniknąć kar ze strony Google. Poniżej znajdą Państwo informacje co wchodzi w zakres takiego audytu.

Analiza czynników on-site

W tej części analizujemy elementy oraz zawartość strony, która jest pozycjonowana. Wbrew pozorom działania, które zostaną tutaj zastosowane mogą odbić się negatywnie na postrzeganiu strony przez Google. Ukrywanie treści, upychanie słów kluczowych czy cloacking mogą być przyczyną niskiej pozycji strony w wynikach wyszukiwania.

W czasie audytu przeanalizujemy wszystkie istotne elementy strony i określimy jakie elementy mogą być ryzykowne oraz takie, których brakuje.

Analiza profilu linków

Drugim poza czynnikami on-site elementem, który wpływa na pozycję strony i ewentualne kary są linki prowadzące do strony. Ich analiza pozwala określić czy linki mogą stanowić ryzyko czy strona pozycjonowana jest bezpiecznie. Wynikiem analizy jest raport, który określa możliwe zagrożenia i zmiany jakie warto jest wprowadzić.

Czas i cena

Całościowy audyt pozycjonowania jesteśmy w stanie wykonać w ciągu 2 dni (decyduje kolejność zleceń). Koszt takiego podstawowego audytu (analiza on-site i profil linków) zależy min. od wielkości strony, zakresu i jego cena ustalana jest indywidualnie.

Jeżeli zauważyli Państwo niepokojący spadek strony w wynikach wyszukiwania lub bardzo długo czekają Państwo na jakieś efekty to warto zrobić audyt pozycjonowania. Odpowie on na pytania, w jaki sposób strona jest pozycjonowana i czy w ogóle jest.