Oferta prowadzenia kampanii w Adwords

Firma Cognitive it zajmuje się prowadzeniem kampanii reklamowych z wykorzystaniem narzędzia Google Adwords. Umożliwia ono reklamę strony z wykorzystaniem linków sponsorowanych w wyszukiwarce Google, stronach partnerskich i sieci reklamowej. Jest to jedna z bardziej efektywnych form reklamowania się w internecie, gdyż płacimy tylko za kliknięcia w naszą reklamę.

Dla firm, które nie posiadają konta Adwords i nie prowadziły jeszcze żadnej kampanii, mamy ofertę kuponów Google Adwords. W tym rozwiązaniu określona część kosztów kampanii pokrywana jest z posiadanego przez naszą firmę kuponu.

Planowanie kampanii

Pierwszą rzeczą jaką robię to uzgadniam z klientem jakie są jego potrzeby i co chce osiągnąć dzięki reklamowaniu się w Google Adwords. Najczęściej pojawiające się pytania z mojej strony to:

  • Jaki ma być efekt kampanii (np. sprzedaż produktów, promowanie marki, kontakt z firmą),
  • Jak mają być mierzone efekty (wykonanie określonych działań na stronie - cele),
  • Jak posiada budżet na kampanię (miesięczny, jednorazowy),
  • Jaki jest zakres kampanii (regionalny, ogólnopolski, w danym mieście),
  • Jak bardzo będzie rozbudowana kampania (ilość słów kluczowych),

Odpowiedzi na te pytania pozwalają lepiej zaplanować kampanię i wybrać właściwe słowa kluczowe oraz metody kierowania kampanii. Dobrze przygotowana kampania zwiększają szanse, że osoby klikające w reklamę, zostaną na stronie i obejrzą jej zawartość oraz zrealizują określone cele. Pozwala to też zmniejszyć koszty jednostkowe za kliknięcia w reklamę. Dobrym pomysłem jest też odpowiednie przygotowanie strony, na którą będą trafiać osoby za pośrednictwem reklamy.

Optymalizacja kampanii

Odpowiednia optymalizacja kampanii zarówno od strony kosztów jak i efektów to podstawa do osiągnięcia celu. Przygotowana i uruchomiona kampania powinna być analizowa pod kątem realizacji określonych potrzeb. Przykładem działań optymalizacyjnych może być usunięcie mało efektywnych słów kluczowych lub podwyższenie stawek dla tych przynoszących skutek. Optymalizacja kampanii powinna być oparta o konkretne dane zebrane w czasie jej trwania.

Sklepy internetowe

Narzędzie Adwords doskonale sprawdza się przy firmach prowadzących sprzedaż produktów w internecie. Przy sklepach internetowych efektywność działań reklamowych można dokładnie zmierzyć. Wdrażając modół e-commerce zyskujemy dostęp do wszystkich transakcji realizowanych w sklepie zarówno tych z Adwords jak i innych źródeł. Łącząc te informacje z kosztami prowadzenia kampanii mamy do dyspozycji analizę, które działania są najbardziej efektywne i dochodowe.

Raportowanie i analiza

Raporty z prowadzonej kampanii tworzę w oparciu o Google Analytics. Raport podstawowy jest dostępny po zakończeniu kampanii lub raz w miesiącu. Raporty zaawansowane, zawierające specyficzne dane są robione pod konkretne zamówienie. Zalecam konfigurację celów (realizacja określonych działań na stronie) w Analytics oraz budowę ścieżek dojścia do celu. Pozwala to na dokładniejszą analizę ruchu z Adwords oraz mierzenie efektywności kampanii.

Wynagrodzenie

Rozliczam się w oparciu o % budżetu przeznaczonego na kampanię w miesciącu, w przypadku małych kampanii jest to kwota stała niezależna od budżetu. Jeżeli prowadzę kampanię na swoim koncie nie biorę pieniędzy za przygotowanie, w przypadku konfiguracji na koncie klienta pobieram dodatkową opłatę w zależności od struktury kampanii.

Firmy, dla których prowadzę lub prowadziłem kampanie w Adwords: